onsdag 24 mars 2010

Yrrol

Angående denna hysteriskt roliga film (som jag tyckte när jag var tonnis!), så hade min kära syster lagt in en kommentar på "tillöknings"-inlägget där hon skrev- Plopp! Jag fattade vad hon menade först igår, när hon tittade förbi kontoret på lunchen och påminde mig om min gamla favvo-scen...hahah...där fick jag skratta lite igen...;)
(Mkt snusk här på bloggen på sistone, om snoppar och rumpor...) Och ja, kanske kan detta vara en bra raggningsreplik till alla mamma-lediga som spenderar mkt tid längs golvet, dessutom;
-Linolium, vinyl....Tarkett har ju kommit på sistone!
-Jaha nu! ;)
Hahaha....blir lite nostalgisk över alla dessa repliker jag kunde utantill för en sisådär drygt 10 år sedan!
Plopp på er...(jobbigt att man har rätt stora och låga kontorsfönster där detta faktiskt skulle kunna inträffa i verkligheten...hjälp!!) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar