onsdag 24 mars 2010

Åååh, så skönt att "jobba" lite...

Äntligen har jag kommit på ett sätt att få lite egentid...aaah... ;)

Nä, skämt åsido, det var ett jäkla tempo vill jag lova, hello kitty-naglarna bara smattrade runt på tangentbordet, skrev siffror i hörnen och fick massor gjort! ;)
Sedan dundrar den stressade mamman in på Coop Forum 21:57, alltså 3 min innan stängning för att köpa ett par liter mjölk(som var det mest väsentliga på den långa listan!)...mjölkkylen ligger längst bort, 1 km in i butiken, så det var bara at lägga benen på ryggen och...pust, pust, pust...två mjölk check! uppslängda i famnen och oj, tvärnit...billig kassler, vi tar två stora sådana oxå tjong upp i famnen och full fart mot kassan och snuset ja, som jag förgäves försökte glömma med flit, men sambon ringde och påminde mig alltför många gånger...och herregud vilken meck (aldrig mera snusköp på coop!), backa tillbaka, trycka in på ngn manuell touch-screen, ut kom kvitto, tillbaka till kassan och betala, för att sedan tvingas springa fram til ngn jäkla apparajt för att läsa av kvittot...och hur i sjutton...så äntligen - snus check! Klar!...Och där låste vakterna portarna bakom min rygg! Puuuuust! ;)

Ååååh, så skönt att köra hem på torra vägar! (Går lite för fort bara...!) ;)

Kram och goooooooood natt, nu är det dags för efterlängtat sängläge! ;)
(Fast jag kan inte sova, jag e så uppe i varv...konstigt??!...)

2 kommentarer:

  1. Hej gumman, tack för i helgen! Gud vad du är flitig bloggerska, flera inlägg om dagen, hade flera sidor att ta igen......då jag har vilat från datorn några dagar, annars sitter man där dagarna i ända. Vad "skönt" för dig att komma iväg och jobba lite och lämna kräket åt F (ha, ha).

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland får man vara lite listig, haha...
    Tack själva!

    Ses snart igen!
    KRAM

    SvaraRadera