tisdag 2 mars 2010

Söndagskalas i huvudstaden...

Hos kära efterlängtade faster som äntligen kommit hem efter 1 månad i Thailand och 1/2 i Australien och som dessutom hunnit fylla år under tiden...utvilad, brun och snygg som aldrig förr! ;) (väldigt kul att jämföra med sin egen insnöade blekhet!) ;(
Och massor fina presenter hade snälla faster köpt till sina små syskonbarn...bla dessa fina princesskläder till den lilla sessan som lyckas bemästra det hennes egen mor hatar, nämligen att fastna på kort! ;)
Efter världens godaste och fräschaste eftermiddags-brunch och ett glas champagne, så dukades detta lilla (!) efterrättsbord fram...Tusen tack för allt gott! Fantastiskt!
Lille surfaren i sin nya "Austrailien-outfit" blev tagen av en våg direkt....när det började göra ont i örat, tur att mormor var med och kunde göra lökomslag...(Det hjälpte faktiskt!) ;)
Och ja...denna bok fick jag med mig hem, signerad och allt...*skratt*...som kära faster fått i en goodie-bag på jobbet och försökt pracka på alla hon känner...och här fick hon tydligen napp...kan alltid vara lite intressant tyckte jag...efter 2 barn och en sisådär 7 år i stadigt förhållande, hahaha...!!! ;)
Guuud, jag har inte läst en bok sedan mina barn föddes, jo det skulle väl vara "Att välja Glädje"(till kursen med samma tema!), "Den stora trotsboken", "ROT-avdrag" och så nu den här då.... typ! ;)
Påläst som få...!! ;)
Älskar att läsa, men tiden till denna njutning har inte existerat de sista åren...(om jag nu inte slutar blogga och börjar läsa isället dvs!!)

Tusen Tack för allt Linda, men framför allt för att vi fick se Dig! ;)

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar