fredag 19 mars 2010

Superwoman...

Då var det skurat och klart då...(och fyllt till dig och mig imorgon Elin!!) ;)
Skafferiet lämnade jag däremot till sambon, nån måtta får det väl vara?! ;)
Så pust, nu känner jag mig som rena rama Superwoman, hade min son haft en Superman-dräkt hade jag banne mig bjudit er på ett gott skratt, med mig iförd den så här lagom till fredagkvällen! ;)
Så, då var det då äääntligen fredag då...problemet är bara att jag själv skulle behöva en omgång rengöring oxå efter den här hektiska dagen hemma, för det är inte direkt så man går runt och är snygg dessutom, som hemmafruarna i H-W... Det kanske är det jag skall börja med, att sluta piffa till mig, så sambon tillslut viskar i mitt morgonöra; "-Du kanske skulle passa på att ta hand om dig själv idag, göra dig iordning och kanske köpa dig något snyggt, här har du 10 bagis!" Hahaha....(in my dreams!) ;)

Så nu väntar jag bara på att sambon skall komma hem med blommor och något att fylla kylen och våra fredagsmys-sugna magar med...

Befarar dock att jag väntar förgäves....det var tider det när man fick rosor som dessa av kärleken, 25 gigantiska sådana på min 25-årsdag, med tillhörande gigantisk vas (som räcker mig till midjan!)! Ååååh...


Nä, det får väl bli en vinare till att dränka kärlekssorgerna i...det har blivit några stycken sedan dess....hahaha... ;)
Nä fy, skämt åsido (mina föräldrar har stått för många av dessa korkar som jag samlade på för måånga år sedan!!)
Ha en uuunderbar fredagskväll med blommor och mys, Let´s Dance och Solsidan, god mat och dryck och framför allt trevligt sällskap och umgänge!!
Har ingen aning om vad vi ska äta....men den som lever får se...(har ju liksom inte kunnat tagit mig till någon affär idag....!!!)
Men kylen, den är iaf ren, rensad och glänsande fin! ;)
Fredags KRAM



5 kommentarer:

  1. Dagens rosor till dig för din blogg. Hoppas kvällen och helgen blir toppen. Kylen såg riktigt läskande ut.
    Kramar från gamla grannen!

    SvaraRadera
  2. Vad skön du är!! Love you syrran!!

    SvaraRadera
  3. Ja nu var du riktigt rolig, men hur lät det att
    det var föräldrarnas vinkorkar !!!???
    Hoppas du får några blommor till helgen, det
    är du verkligen värd !! Pussar mamma

    SvaraRadera
  4. Vad har ni för planer till påsk? Skulle va så kul att få träffa supercoolasupermorsan och hennes lintottar!

    SvaraRadera
  5. Åh, Kicki vad kul att du tittar in och tack för dagens enda bukett blommor(!!)...;)Det värmde verkligen!...Hoppas allt är toppen på V.Kanalgatan/Mälaregatan...blev alldeles nostalgisk när jag hittade gamla bilder därifrån, bla dessa från min 25-årsdag! ;) Hade vi bott kvar hade jag självklart bjudit dig på ngt läskande..;)
    Rebban, klart vi måste träffas...vi är ganska oplanerade hittills, så vi kan väl styra ihop ngt...för vad kan inte passa bättre till påsk än vårt alldeles egna, snaskiga och söta däänske wienerbröd me chokolääääde??! ;)

    Kram på er allihopa!! ;)

    SvaraRadera