fredag 12 mars 2010

Ofrivilligt utvik...Aja baja Kapten!! ;)

...åkte man tydligen på i Scaniarinken igår, då denna bild visades i Scaniarinken, när sambons bästa polare, sonens Gudfar och stora SSK-fan fyllde 30!!

Så nu har tydligen min gravid-mage med Ludde vikts ut på Jumbotronen över hela Scaniarinken...guuud, jag ser höggravid ut här sommaren 07 (inte konstigt att han vägde nästan 5kg när han sedan föddes i slutet på nov!!) när vi ligger med båten utanför Junibacken i Stockholm och det är slut på familjefriden och passagerarbyte på båten, av åkte jag, magen och lillskrotan och på åkte massor fest, sol och båtåkarsugna karlar!

Jag vet inte vem som ligger bakom bilden, men en liten stämning kommer sitta fint...hihi...;)

GRATTIS KAPTEN! (nu börjar färden mot ålderdommen...) ;)

2 kommentarer:

  1. Ja tiden/åren går fort... Hälsa o ge Kapten en kram från mig. Nu är du inte bara författare utan fotomodell också Kram svärmor

    SvaraRadera
  2. Hahaha...Ja så kan man ju också se det! ;)

    SvaraRadera