fredag 19 mars 2010

Backstreet Boys - Anywhere For You

"-Älskling kan inte du se till att rensa och skura ur kylen, samt skafferiet idag, när du ändå är hemma!" sa sambon imorse innan han tog bilen (bed bilbarnstolarna i) och stack till jobbet...Tur för honom att jag knappt var vid medvetande, utan förmodligen bara låg och log lite i sömnen...-Självklart älskling!
Bör tilläggas att jag har två barn att ta hand om och en arbetsuppgift som måste göras, dessutom....
Men, men älskling....Jag säger bara en sak;
I´ll do anything for you, anything you want me to...;)

Puss

2 kommentarer:

  1. Hej Matilda! Vad roligt det ska bli och hälsa på er imorgon! Fixa och jobba inte ihjäl dig bara! Läste att hjärtinfarkt hos kvinnor ökar drastiskt och går ner i åldrar, detta pga av att kvinnor ofta dubbelarbetar, dvs har ett vanligt jobb och förväntas ta hand om hem och barn, och helt enkelt sliter ut sig.....jag kommer inte att inspektera kyl och skafferi :) Så lämna det till F istället :)
    Imorgon blir det vin!! ikväll oxå kanske :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack gulle Dig! ;)

    Ja, jag kan nog vara i risksonen där...för ibland vill jag verkligen vara en "robot"...men man måste nog lyssna på sitt hjärta i dubbel bemärkelse...hihi...;)
    Ja, jag tror jag fyller kylen med goda drycker som vi kan avnjuuuta imorgon istället!!! ;)
    Vi längtar!
    KRAM

    SvaraRadera