måndag 1 mars 2010

Ny vecka...


Nya smaker....
För nu har jag smakat på vad *bloggpaus* smakar och jag har redan abstinens vill jag lova...
-Älskling, nu förstår jag varför du inte kan sluta snusa!! ;)
Jag har nog blivit lite beroende och helgen lång, alla händelser igenom, bubblar det liksom ofrivilligt upp små blogginläggs-idéer ur mig...Hjälp, jag tror jag är fast i den här självutlämnande sk.......ten!! ;)
Det var som grannfrun sa, när jag bad henne påminna mig att köpa snus till sambon en dag när vi åkte från träningen, vilket jag ALLTID glömmer, har flera gånger hänt att jag får åka tillbaka till affären igen när jag väl kommit hem och insett mitt misstag, men "-Det är bara för att du själv inte är beroende av något!" utbrast hon då...och det är nog väldigt sant...har aldrig sett på dety så förut! Men såklart!
Fast nu är jag nog minsann BLOGG-BEROENDE allt, det är ju faktiskt ett forum som passar mig rätt bra, jag får ju ur mig sååå mycket av känslor, skrivlusta och kreativitet, fast det går ju varken att pilla upp under läppen, dra in i lungorna eller KÖPA på affären....så snuset kommer jag nog fortsättningsvis att glömma köpa, men bloggen ska allt få sitt lilla (förhoppningsvis) dagliga utlopp av mitt enda lilla behov!! ;)
So, now I´m back...
OCH TUSEN TUUUUSEN TACK ALLA UNDERBARA LÄSARE FÖR ERA FINA KOMMENTARER....DET VÄRMER SÅÅÅ INNERLIGT! ÅÅÅÅÅH..... ;)
Så kanske även lite pga Er kommer jag nu tillbaka....behövde bara pausa en stund...dra en liten reklam-paus i detta flöde, stanna upp och tänka efter....vad detta ger, gör och väcker för reaktioner, men summan summarum är ju trots allt att detta måste komma från mitt hjärta och jag måste göra det för min skull, jag kan inte tänka och undra vad alla andra tänker för det tar knäcken på mig....Så jag hoppas bara att det gör er gott och inget annat!( och då är d ju upp till er att låta bli om så inte är fallet!) ;)
Så nu e det så här!
Ni blir tyvärr inte av med mig än på ett tag.... ;)
PUSS KRAM OCH MASSOR KÄRLEK

6 kommentarer:

  1. Yes, nu kan man ta en paus då och då och kika in, tack !!

    SvaraRadera
  2. Det var väl det jag trodde att du skulle få
    abstinens ! Kram Mamma

    SvaraRadera
  3. Har kikat in typ 10 gånger idag och undrat om det inte kommer ett inlägg snart... =) Puss och kram

    SvaraRadera
  4. De va bra att du skriver igen.. Du är ju rena författaren
    Kram svärmor

    SvaraRadera
  5. välkommen tillbaka!!!!! Ja, visst är det som en liten drog det här. Men en sund sådan :) kram på rej!

    SvaraRadera
  6. Läcker bild, ser sådär lite osäker ut, eller
    kanske busig ! Välkommen tillbaka ! Kram

    SvaraRadera