fredag 12 mars 2010

Timotej - Kom (Live Melodifestivalen 2010)

VINNARLÅTEN!!!!

Jag säger som Anders Timell sa på radion imorse, "Vinner inte den här låten, då säger jag upp mig!" ;)
Den e ju klockren, lättsam, glad, svängig, underhållande...lite som en blandning av Freestyle´s gamla klassiker "Vill ha dig i mörkret hos mig!" på något sätt och skönt dansvänligt öststatiskt sound, utfört av 4 blonda vackra tjejer som spelar instrument, kan det bli bättre??!
Den e dessutom så lätt att ta till sig vid första lyssningen...
Nej, ta och vinn nu tjejer! (Tror att den här låten har störst chans i Eurovision faktiskt, vad tror ni??)
Kommer dock tyvärr missa Melodifestilvalen imorgon, men inte e jag ledsen för det, (får nog festa loss till melodier trots allt!!), så jag får hålla mig till söndagens repris, om jag nu kan undgå resultatet dvs!! ;)
Vad har Du för favorit??!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar