onsdag 10 mars 2010

Äntligen VÅRKÄNSLOR..

Små vårtecken börjar poppa upp här och där...Torrare gator, blötare barn, blåare himmel, dammigare hem och smutsigare fönster än på länge, ljusare morgnar, ljusare kvällar, blåare himmel och värmande underbara fantastiska välbehövliga VÅRSOL! Ååååh, vad vi är värda det här nu...
Men personligen känner jag mig snarare vårkänslig, än sprudlande fylld av vårkänslor, vet inte varför??! Skulle gärna stråla ikapp med vårsolen!
Hoppas, hoppas bara jag inte håller på att bli sjuk, jag som klarat mig heeela vintern lång, obesprutad och allt! ;)
Uuut och njuuuut! Är väl allt man kan säga, för du tar väl lunchkaffet ute i solen??!

Strålande Kram (gömd bakom orosmoln!)

(bild från vi.sualize.us)

1 kommentar:

  1. En snabbkaffe i solen blev det ! Uundeerbaart!!

    SvaraRadera