tisdag 23 mars 2010

God morgon surmulna tisdag!

Ibland får man precis vad man behöver, som morgonens sms, när jag satt i bilen på väg till jobbet, efter en sky-h........tes morgon utan dess like( från att stå i hallen till att ta sig ut i bilen tog 1h!!!!), då jag själv bara hade lust att släppa livlinan tillslut...;(

"Elva människor hängde i ett rep under en helikopter, tio män och en kvinna.
Repet var inte starkt nog för att hålla för dem allihop, så de bestämde att en var tvungen att släppa för annars skulle de alla falla ner.
De kunde inte bestämma vem som skulle bli tvungen att släppa taget fören kvinnan höll ett gripande tal.
Hon sa -Jag släpper frivilligt repet för jag är kvinna och van vid att offra mig för make och barn och för män i allmänhet utan att få något tillbaka.
När hon avslutat sitt tal började alla tio män att applådera.... ;) :) "

Skicka detta till en smart kvinna så hon får något att le åt idag, och till de män du tror kan hantera verkligheten! ;)


Så efter en stund i bilen, lite distans till kaoset och det här sms:et så kunde jag faktiskt inte annat än att le trots allt! ;) (Tack Ia!!) ;)
Bör jag tillägga att jag vidarebefordrade detta till sambon, varpå reakltionen blev en helt annan... ;)

Ha en bra dag alla smarta kvinnor därute! (Och alla män som kan hantera verkligheten!!) ;)

Och du, släpp aldrig livlinan... (använd den kvinnliga listen istället!!) ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar