måndag 22 mars 2010

Så får du en Jlo-rumpa!

Tack för alla tips, vad goa ni är, både jag och min rumpa blir jätteglada!! ;)
Hittade detta klipp på youtube och hörde även av Blossom på Mix Megapol för en tid sedan att just utfall och knäböj är det absolut bästa...problemet är bara att man måste köra så hårt varje gång så man får en sådan träningsvärk att man knappt kan gå dagen efter, om det skall ge ngt resultat! Jo, jo man tackar! Gör man det minst 2ggr i veckan så skall målet tydligen kunna vara uppnåt på 2 mån...Men, problemet är ju att pressa sig själv till det yttersta av yttersta...där är grupptrycket på "kärring-gympan" rätt bra! ;)

Mot våren...I sommar har jag en J-Lo rumpa...skratt! ;)
(Och kan gå ner i spagat!) ;)

2 kommentarer:

  1. Som du kanske vet så kämpar jag ju också med en rumpa som "hänger som kinderna på en bulldog" (med också så menar jag självklart inte din fina fasta rumpa ;) du vet vad jag menar vi har ju redan pratat om det där med 30-årskris etc ;)"allting är relativt"! Jag har dock bara tagit mig ut i löparspåret men lite utfall och knäböj är ju aldrig fel... puh Då kör vi då.. pust stånk stön.. Vore det inte enklare att köpa sig en snygg rumpa?

    SvaraRadera
  2. Vad intressant att just detta med rumpor intresserar så många av oss kvinnor...;)

    Carolina, hög tid vår vår uteblivna "date" snart, så kanske vi kan jämföra "kinder"...sen kan vi snacka bulldog hit lr dit (tänk på att jag genomgått 2 graviditeter och fött 2 barn!!)...haha...;)
    Och ellerhur vore det enklare att köpa sig en snygg häck kan man tycka, men det finns ju andra mer svårtränade saker att lägga pengarna på (!!) ;)
    Men visst kostar det en hel del energi, tid och ett jävlar anamma!) (men d e ju bara att ta av sig alla kläderna och ställa sig framför spegeln, så har man ju d oxå! Hahaha...;))
    Nu kör vi! ;)
    Kram

    Psst...Och glöm inte, att utstrålningen som kommer inifrån, övervinner Allt! ;)

    Kram på Er alla vackra kvinnor med all världens vackra stjärtar! ;)

    SvaraRadera