tisdag 2 mars 2010

Bok-REA

På tal om böcker, så har ni väl inte missat att årets bok-REA är i full gång??!
Skynda ut och fynda!
Jag älskar fina böcker...och visst glömde jag bort alla dessa tusentals barnböcker jag förmodligen läst under de senaste åren...det är det bästa som finns att få den där lilla stunden med barnen i sängen på kvällen och läsa en bra, spännande, fin eller rolig bok!

Kan hända att jag inte kan låta bli att slinka in snabbt på någon bok-REA imorgon när jag ändå är nere på stan och ska frisera om mig... ;)
Förmodligen, om jag känner mig själv rätt!! ;)

Har du fyndat något på bok-REAn i år??!
Bokstavlig KRAM

2 kommentarer:

  1. Älskar också bokrean. Men som sagt just nu blir det mest barnböcker. Känner inte att jag har tiden att läsa själv, även om det helt klart skulle behövas. Min igenmurade mammahjärna skulle behöva lite stimulans :). När ses vi förresten?

    Så kul, var på invigningsfest av länsförsäkringars kontor i Nacka och träffade där er vän Andreas Johansson. Världen är bra liten :)

    Ha en toppen vecka nu!

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack igen för den fanastiska boken barnen fick i julklapp av Er, den går på högvarv här hemma vill jag lova...Och har en given hederplats på hyllan! ;)

    Måste ses snart absolut!
    Ja, visst e världen liten! ;)

    Kram på Er

    SvaraRadera