lördag 1 maj 2010

Valborgsmässomys...

Fördrink med tilltugg...
Och rosa dukning...

Var tvungen att knipsa av denna vackra 2-färgade ros ur den vackra rosbuketten jag fick av sambon (!) på min födelsedag...och ge den en hedersplatsen på bordet!

Sedan ägde en jättemysig kväll, med denna söööta lilla prinsessa på besök, rum med föräldrar på övernattning!

Och klart det blev grillat, trots busvädret, oxfile´med mångfaldig sallad till varmrätt! ;)
Blev dock ingen brasa mer än den i kaminen i vardagsrummet, eftersom barnen är så små och vädret för uschligt, typiskt valborgsväder skulle man väl oxå kunna säga?!
Tack sötaste faniljen för världens trevligaste och roligaste kväll!
Hoppas ni också firade in maj med god mat, trevligt sällskap och massor skratt! ;)
Maj Kram

2 kommentarer:

  1. Hej hej Matilda!
    Tack själv för en underbar kväll.
    När jag berättade lite om helgen till en kollega visade det sig att hon har en dotter som bodde i Åkers och jag visade ert fina hus till henne via din blogg. Kan säga att jag blev glatt överaskad när såg det här inlägget.:)
    Tusen tack en gång till och hälsa familjen!

    Kram
    Katia

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Katia, hoppas att det var OK att jag la upp er sockersöta prinsessa här på bloggen...?! ;)
    Tusen Tack själva...snart kanske vi ses i erat nya hus?!
    Kram

    SvaraRadera