lördag 22 maj 2010

Klart det blev mysa av...

Ibland måste man göra det lite skönt för sig själv...liksom passa på när barnen har somnat och sambon är borta, att tillfredställa sig själv med det man njuter mest av...

...nämligen att bara vara! ;)
Tände lite ljus, drog på lite skön bakgrundsmusik, burrade in mig under filten, inandades massor frisk luft och älskade med Mia Skäringer i ordform! ;)

Ända in i månskenet...tills jag bara såg mina egna tankar framför mig.
Vilken fantastiskt harmonsik, skön och ensam kväll det blev!
Jag njöt till fullo!
Ett långt telefonsamtal med goa Therese blev det oxå där ute i trädgårdssoffan, smidde lite planer om nästa helg...då jag bara ska göra tjejgrejer för mig själv, så det så! ;)


Kram och God Natt gott folk!

3 kommentarer:

  1. ja det blev ett långt och givande samtal, mycket trevligt! Glöm inte vad jag sa om din förmåga att njuta av det små tingen här i livet, inte många som har den förmågan! puss på dig

    SvaraRadera
  2. Va härligt det ser ut, underbart!

    SvaraRadera