fredag 28 maj 2010

Not so happy friday!

Hej alla glada fredagsfirare!
Här är det inte mycket till firande tyvärr, mår dyngdåligt rent utsagt och försöker hålla mig på benen, hämta barnen på dagis utan att dyngnysa och slå ihjäl mig när jag halkar i mitt eget snor, inte hosta ut mina egna lungor som ständigt trycker på och vill ut och inte svimma raklång nere i lekparken(vaaarför vill ni inte vara inne och mysa och pyssla om er mamma älskade barn??) och allmänt vara en bra mamma fast jag vet att sängläge är det enda rätta! ;) (men inte har man tid eller utrymme att vara sjuk heller!)

Men tur att man själv har världens bästa mamma som är så omtänksam som kommer förbi med hälsosamma dunderkurer för just dyngförkylning! (har blivit lite dyng-inspirerad av Skäringer tror jag?!) Dessa örtteer blev till ett gott och väl verkande the´.....
Och så fick jag lite andra små söta plåster på såren bara sådär, klart man mår lite bättre av sånt! ;)
Tusen Tack kära kära mora!

Nu ska här sovas innan den dyngsjuka mamman skall kliva upp mitt i natten och bege mig mot en liten crazy-tillställning som kan innebära en hel del fynd! För vad gör man inte, dyngsjuk och allt?! ;)
Björn & co, Therese & co, nu kööör vi! ;)


Ha nu en mysig fredagskväll ni friska sprudlande, kanske lite fredagströtta men glada människor!
Lev, rå om varandra och njuuut!
Här kommer sambon snart hem med thaimat innan sängen/soffan kallar!
Kram

1 kommentar: