måndag 3 maj 2010

Skäm bort någon!


Nä, nu ska jag åka hem och skämma bort grannfrun lite...

...som Tack för förra fredagen (eftersom jag glömde kvar presenten på jobbet i all stress och sedan varit hemma med sjuka barn sedan dess...)
Detta 3-varvs armband med lite små "nitar" och blingbling ska hon få, som tack för en galet kul kväll med massor skratt och "vad f-n ska man med män till?" ;)
Tänk vad enkelt det är att göra någon glad...det borde man bli bättre på, att visa uppskattning med enkla medel, eller kanske det bästa och enklaste och kanske det vi uppskattar mest av allt; ett vänligt litet ord bara!
Men varför är det så svårt, jag vet inte hur ofta jag tänker att gud vad snygg hon var i håret, åh vad snygga kläder han hade idag eller guuud vad den där färgen klädde henne bra, men så säger man inget och ångrar sig såklart i efterhand...fy på en! ;)
Jag måste bli bättre!
På sistone har jag personligen mest fått höra att jag är lik Josefine Bornebusch (Solsidan-varning!)...och så Kattis Ahlström på ICA häromdagen...skratt! ;)...men jag vet inte om det är menat som några komplimanger, men men iallafall två jättevackra kvinnor om ni frågar mig! ;)
Tjingaling

3 kommentarer:

  1. Hej snygging;)

    Kan inte du dela med dig lite till mig av dina recept:) Allt ser så gott ut, jag behöver lite inspiration!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Hej Frida!!

    Absolut vad kul, alla recept jag lagt upp på bloggen, mer eller mindre, finns samlade under ETIKETTEN "Recept" till höger (är förövrigt jättedålig på att ettikera inlägg, men recepten skall ligga där!)
    Lycka till och Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Perfekt, tack... tänkte inte på att jag kunde kolla där:) Ha en bra dag, kramis

    SvaraRadera