torsdag 13 maj 2010

Tjejmys...

Eftersom lillebror sover och pappan jobbar så blev det en kväll med tjejmys på tu man hand..
Oj, oj, nu blev jag just avbruten av dottern som sa att Mamma skriv;
"Hello Kitty***Thelise***Freja"....hihi...favoriterna just nu, Freja ska hennes barn tydligen heta! ;)
...Jo, vart var vi? Drog ihop en snabbpasta med makaroner från kylen, som stektes upp i smör, i med lite paprika salamibitar, toppat med brie och färsk basilika! Mumsi!

Tyckte att jag var värd ett glas vin idag oxå, i min ensamhet, då jag igår levde på vatten och ångor av spyor...då jag kom hem som en flottig bacon i pannan, nytränad och sluuut och såg måttligt road mot grannarna som hade gäster, grillade och drack vin och visste vad som väntade innanför dörren, mammas stackars stackars lilla prins! ;(

Nä, nu får det bli en omgång till av fantastiska Tim och Faith...som rena rama efterrätten...mmm...! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar