måndag 17 maj 2010

Vad är det för en dag...??

Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag...
För det är någons födelsedag...
-Hurra, hurra, hurra!
Om detta är ett Norge-skämt, dagen till ära?? Nej, nej, det är bara min kära svåger som fyller år idag!
Grattis på dig Björn, du ser lite trött ut...såhär på ålderns höst!! ;)
Nä, eftersom du härom veckan kläckte att du ville att jag skulle skriva om Dig (!) på bloggen, så tog jag nu tillfället i akt, för vad passar inte bättre än en dag som denna?! ;)
(Nu fick du väl så du teg, hihi...??) ;) (Det är din kära sambo som står för bilderna!!) ;)
Kram och Grattis fina Svåger och Puss på världens sötaste Vendela, för utan Dig Björn så hade jag inte fått världens finaste systerdotter! ;)

4 kommentarer:

  1. Oj så fina bilder, svärmor skickar också en extra kram och grattis !!!

    SvaraRadera
  2. Vadå försöka locka folk att kommentera, ploppar upp nya hela tiden - I don`t hate comments... Tänkte på kemisk reaktion när jag tittade på första bilden av Björn... =) ;) hihi

    SvaraRadera
  3. Han är mycket snyggare i verkligheten än på den första bilden i alla fall, förståss !!

    SvaraRadera
  4. Haha...systra mi, tänkte nog tanken jag med...tänk att du fångade dessa "fyra-sek-under-bart-är-kort" på bild!! ;)
    Men det enda jag undrar är...kära mor, vad i sjuttsingen vet du om det????

    SvaraRadera