onsdag 19 maj 2010

Jag ska banne mig oxå starta ett lag!!

Jaha, då var det då dags för sambons årliga Malta-resa med hockeylaget igen då...grr...eller jag menar, "guud vad roooligt och kuuul och vääälbehövligt för dig älskling"...;)
För det är väl ett "träningsläger" inte sant?
Tjena! ;)
Men jag är inte bitter för det, för jag hade tänkt passa på att ha en mysig tjejmiddag eller dra upp och parta med min kära svägerska i huvudstaden, men tji fick jag när mina kära föräldrar=barnvakten oxå åker iväg på välbehövlig resa, till Dublin, över helgen!
Men något kul skall det allt hittas på, bjuder kanske hem några och har lite mys och gör en och annan mysig utflykt...! ;) (Förslag är välkomna....)

Och ibland känns den där "hockeyn" som en ursäkt för festande, mer än det som borde vara huvudsyftet, nämligen TRÄNING!
(Säsongsstartsfest, julfest, omklädningsrumsbyggefest, sommarfest, inkilningsfest, omklädningsrumsinvigningsfest, säsongsavslutningsfest, fest, fest, fest....arrrg! ;( )
Men, men, män...! ;)
Låt de leka med sitt, så leker vi med vårt, för jag ska banne mig oxå starta ett "LAG"!

Några som ska med?? ;)


(bild från vi.sualize.us)

6 kommentarer:

  1. Jag har ju redan ett lag men är gärna med i ett till... bygga omklädningsrumsfest och sen invigning låter som en bra början.... sen vad vi ska göra i vårat lag kan vi ju komma på sen... Shoppa snabbast och billigast kanske??!! ;)

    SvaraRadera
  2. Eller varför inte börja med en resa..... =)

    SvaraRadera
  3. Jag e fett på!!!!!!!!!!!!
    New York nästa baby?!!!!
    Eller kanske Grekland och DU varför inte köra 2ggr om året. :PPP

    SvaraRadera
  4. Ja Matilda, dra iväg på en riktig ego semester, bara dra, checka ut och tänk på dig själv!!! Kram

    SvaraRadera
  5. Nästa gång åker vi brudar, vi får se fram emot den 30e maj. Ha det nu bra och krama mina barnbarn....mamma

    SvaraRadera
  6. Härligt tjejer!

    Vi kör en uppstartningsresa först, kanske till New York eller Grekland, bra förslag Carina! ;)
    Sedan kör vi en värvningsfest och en inkilningsfest på det...När hela laget är samlat måste det ju självklart firas med en resa...Och på resan kan vi ju komma överens om vad vi ska pyssla med så att säga, tihi...och det måste vi fira såklart, feeeeest! ;)
    Ja, det var bara början, vad kul vi ska ha det / "vad vältränade vi ska bli!" ;)

    Nu kööööör vi... ;)

    SvaraRadera