tisdag 11 maj 2010

Maria Montazami i mitt hjärta! ;)

Ni missade väl inte Hans intervju med Hollywoodfruarna igår?
Det gjorde jag, hälften då jag var uppe på berget och spanade in min grävande sambo...;(

Men åååh, tänk om alla i detta stressiga samhälle vore lite mer som Maria Montazami...Lugna, godhjärtade, genomsnälla, godtrogna, ärliga och härliga...hennes stora hjärta fick ju Anna Ankas kyliga lilla att frysa till is totalt! ;)
Och problem simpla som läppstiftplacering, applicering etc.! ;)

Men jag måste nog erkänna att jag blev smått avis på hennes nya LV-väska, sååå snygg, till en brunbränd kropp en vit spetskjol och ett vitt linne i sommar, Maria jag förstår preeecis vad du menar!! ;)
(Kanske man skulle fundera på att flytta till H-W trots allt??)

Och kvällens citat får Päivi stå för (något i denna stilen..) ;

"Livet handlar om att njuta så mycket som möjligt. Och den som har roligast vinner."

Låt mig bara tillägga..."Och den som jobbar hårdast och har råd med det!" (alt. gifter sig rikast!!) ;)
Klart det är kul med mycket pengar emellanåt...

Och avslutningsvis goa Marias då förståss;
"Om jag fick välja mellan lycka och pengar, så skulle jag helt klart välja lycka!"

Ja det är klart, ni ser hon är såå rar den där Maria!
Kan man annat än älska henne??! ;)

-MUMS! ;)

2 kommentarer:

  1. Böööööööffff hahahaha11 maj 2010 kl. 13:15

    Men du är väl också lite läppglans beroende eller?? Hur många har du i väskan...??

    SvaraRadera
  2. Ja hon är underbar...helt genomsnäll. Läppstiftsberoende inte fel.

    SvaraRadera