måndag 31 maj 2010

Plingeling i mailkorgen...

Fy bövelen vad jag blir avis, är det såhär bra ni har det där hemma??! ;)

Fick precis denna bild mailad av sambon...
Och ser ni den nybyggda portalen som sambon varit så duktig och nickrat ihop i helgen...lite vitfärg och vita klätterrosor på det så...;)

Vad lycklig jag är, har jag detta fantastiska att komma hem till?
Jag kommer på direkten...

(Sedan kom man hem och fick stå på alla fyra i rabatten en stund i kvällssolen och gräva (utav bara hel...te!!)och plötsligt kändes allt ganska bra igen...gräv ner dina bekymmer och göd och vattna det som är bra istället och låt det BLOMMA!! Livet är som en berg-och-dalbana. En blommig en...) ;)

2 kommentarer:

  1. Härligt Matilda, det blir ju jättefint !! Kram
    mamma/mormor/svärmor

    SvaraRadera
  2. Nu är jag hemma igen och ägnar lite tid åt bloggläsande. Vilken fin sommarbild du har lagt upp på lilla slottet. På stranden i Italien hade jag sällskap av Mia Skäringers bok. Vilken ljuvlig läsning!! Jag läste även Alex Schulmans bok "Skynda att älska". Rekommenderas. KRAM!!
    Lycka till med rosorna, Kicki

    SvaraRadera