söndag 23 maj 2010

ÄLSKAR Er mina små monster...

Ni är underbara!

5 kommentarer:

  1. Hej Matilda,

    Fina ungar ni har!

    Tack för att du skrev några rader om mig nu blir säkert din blogg några besökare rikare.

    >Framförallt var ju den ena bilden väldigt fin.

    Från det ena till det andra så tar vi nattpasset på fredag natt.

    Fan va det ska handlas :)

    SvaraRadera
  2. BRA där Björn!

    Vilken tur att jag fick en svåger som gillar att shoppa...det kommer bli GRYMT! ;)

    SvaraRadera
  3. Och du Björn...

    ...Nästa gång vi åker någonstans kanske du och jag ska ta samma bil, så vi kan stanna på alla outletar, utförsäljningstält och loppisar...haha...så kan C och F samåka och åka förbi alla dessa med ett leende (utan någon som åmar "åååh, kan vi inte stanna här, snälla?")...haha...eller vad säger du??! ;)

    SvaraRadera
  4. Håller med man önskar juh att C hade fått lite av ditt intresse, jag är juh själv inte fanatisk men har absolut ett intresse..;)

    SvaraRadera
  5. Hallå där.... Jag blir ju iaf bättre med åren!! Men jag skulle själv önska att jag var lite mer pysslig...!! men det är väl tur att vi alla är olika... jag tar och springer några varv till runt huset och kanske ska jag leta upp en studsmatta och HOPPA lite på...!! =) ;)

    SvaraRadera