onsdag 12 maj 2010

Låt mig present-era;

Här är de specialbeställde halsbanden med texten "ÄLSKAD FARMOR" respektive "ÄLSKAD MORMOR" på ringarna och barnbarnens namn på hjärtanen, som gömde sig i paketen!! Dock fanns inte den kedjan jag ville ha, så den kommer vid ett senare tillfälle (tänk alltså dessa halsband med en lång silverkedja till! ;) )
Här är resultatet på mormodern! ;) Vackert på vacker! ;)

Klart jag var tvungen att beställa ett armband till mig själv också...Och jag måste ju även erkänna att jag är smått avis på halsbanden, som är i precis min smak (kanske man kan få barnen att beställa ett till sin älskade mamma på Mors Dag kanske?? skulle inte tro d va, men önska är ju gratis!?) ;)

Den här fina och intressanta och väl passande boken fick även min mor, som ju är chef och kan behöva kvinnliga råd och tips i ämnet...
...Av alla dessa 57 fantastiska, framgångsrika och starka kvinnor!
Det gillar vi! ;)
Jag ääälkar att fixa och trixa med presenter, man önskar att man hade lite mer tid (och pengar!) bara, för visst finns det alltid något eller någon att fira...?! ;)
Som Dig tex, för att du tittar in! ;)
Jag har den äran, jag har den äran, att GRATULERA, tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar