torsdag 27 maj 2010

Lucky little me! =)

Plötsligt! När jag satt och snora och snörvla, hosta och stöna som värst, dyker sambon upp med det bästa botemedlet av dem alla, nämligen denna vita lilla skönhet...

Och den blir min! Tjooohoo! ;)

Som ett svar på mitt friera och den säger JA! ;)

Ååh Bubblan, min Bubblan!

Och det är klart, jag har ju haft mitt körkort i 10 år (hua!) i år och det måste väl firas, för om ärligheten skall fram så är det här första bilen som känns som "min", bara min, min egen!
För har jag inte kört runt i "penisförlängare" så länge jag kan minnas så säg...??! ;)
Äntligen matchar jag min bil, för den är ju så liten och söt, vit, kvinnlig och alldeles alldeles uuunderbar och faktiskt nästintill lika gammal som mitt körkort... (det är som med en annan, man ser ung och fräsch ut på håll, haha!!) ;)
Jag är lyckligare än någonsin, trots att jag de senaste åren kört runt i motsatsen, nämligen den nyaste, manligaste, biffigaste, svartaste, fyrkantigaste, mest monstruösa jeepen inklusive Allt ("Pimp my ride!" here I come!), som rena rama "bröstförstoraren" eller vad ska man säga?! ;)!

Men vad är det jämfört med detta lilla (något mer ödmjuka!) "vrålåk"?? ;)

Nya nykelringen passar som en smäck!!

Jag älskar dig "Bubblan!"...Vi kommer ha mycket kul ihop Du och Jag...med många guppiga turer till Kärleksort och Ingemansland!! ;)

Och tror ni inte att det första jag gör (patetiskt men sant!) är att spruta min egen parfym i bilen, haha...måste ju markera mitt revir liksom! ;)

Nu finns det ju bara en liten risk med det här...

...nämligen att jag spänner fast skidorna på taket och ...bara draaaar....brrrmm.....;)

Se upp på vägarna!

4 kommentarer:

  1. Systern med dom vita ögonfransarna =)27 maj 2010 kl. 13:09

    Hahaha... det är du värd. Den var jätte fin och passar dig alldeles utmärkt. ;) Åh vilken fin bild du har bytt till däruppe på sidan, synd bara att den vita bubblan inte fick vara med...!! ;) Kom att tänka på att du juh till och med hade en kanin som var vit när vi var små som hette Snövit... det började väl redan då ditt "vita" behov..!! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Mattis !!! Håller med systra di om den fina nya bilden !! Kram...och du...kör försiktigt!! Kram Moran

    SvaraRadera
  3. Fy sjutton vad jag e avis!!! :)))
    Snygg liten racer du fick.

    Skulle själv vilja ha en turkos rosa mini.
    Väntar på lottovinst eller att M ska få tummen ur. ;P

    Kram

    SvaraRadera
  4. Gud va avis jag BLIIIIIR! lyllo dig!! Men inte missunsam, den där bilen passar dig perfekt :) :)

    SvaraRadera