tisdag 29 juni 2010

Sätta på...

Herregud...jag haar så mkt bilder och härliga inlägg som jag skulle kunna skapa och bjuda er på, men herregud, vem har liksom lust att ens sätta på datorn när vädret är så uuunderbart att man inte har mage att gå innanför dörren fören efter kl.22 om kvällarna....
Det enda jag sätter på, är ju de dagliga måstena, såsom diskmaskinen, tvättmaskinen och spisen...
Inte ens trädgårdshandskarna sätter jag på längre! (vad fort man blir luttrad av att bo i hus! Lort och småkryp kom och ta mig, för jag är inte rädd för er längre!) ;) (Resultatet får ni se en annan dag när blommorna frodat till sig lite...)
Hej kontoret här kommer fina fingrarna på fröken jordnära...
Något jag annars mer än gärna, sätter kniven och tänderna i är det bästa som finns...

I love it och skulle kunna föräta mig på denna fantastiska smaksensationella, saftiga och vackra dunderklump till frukt! Yummi!

Åååh, det är njutningarnas tid och jag ÄLLSKAR tillvaron i huset och trädgården just nu!
Det är som att komma hem till paradiset varje dag.. ;)


Någon som vill göra mig till hemmafru så gör det nu! ;)
***
Du njuuuter väl och tar tillvara min vän??
(Och förlåt alla fina bloggisar att jag inte tar mig tid att ge tillbaka...men tiden räcker inte riktigt till just nu...;( )

1 kommentar:

  1. Ja du Matilda du har varit en liten fruktoman sen den dag du såg världens ljus, det gick t.o.m. upp mot bröstmjölken.....mkt fläckar blev det men håller man sig till vitt och enfärgat så finns det oftast lösningar!! Knapra på och fortsätt njuta som du gör...Kram mamma

    SvaraRadera