fredag 18 juni 2010

I nöd och lust.

Tänk att kronprinsessan Viktoria äntligen träffade en prins...
En helt vanlig Daniel från Ockelbo som fick henne pladask på fall... (se barn, det finns fortfarande hopp att bli prins eller prinsessa trots att ni växer upp i en håla!) ;)

Och imorgon äger det stora bröllopet rum...och vi kan inte bärga oss...det är så stort...så magiskt och historiskt det här gott folk...och jag har redan nu fått pirrande känslor i hela kroppen av denna fantasriska kärleksgåva till konsert till just Viktoria och Daniel som just visats på TV...och mina vänninor "Frida*Kimberly*Katrin" har gjort mig gott sällskap vill jag lova! ;)
Och hur magiskt kommer det inte att vara imorgon när de växlar ringar med varandra och allt som hör därtill! ;)
"I can't help falling in LOVE with you...."

1 kommentar:

  1. Håller med dear you, satt och bölade som jag vet inte vad......söta ungar också....som vanligt.....!!! Kram

    SvaraRadera