torsdag 3 juni 2010

Godmorgon uuuunderbara torsdag! (Guud, är det redan torsdag??)


"Love begins with a smile,
grows with a kiss
and ends with a teardrop."


Lite romantik med Tom Dice (som sjöng Beligiens vackra bidrag "Me and my guitar" i årets Eurovision) i datorhögtalarna såhär på torsdagsmorgonen...jag menar, någonting måste man ju trösta sig med när solen skiner på en klarblå himmel utanför?!
And you can´t get there! ;(
Och vilken vacker version han gör av (Leona Lewis fantastiska) Bleeding Love...

Och se denna söta dikt som uppenbarar sig ui slutet på videon, guuud, är jag en tonåring som suktar efter kärlek på nytt eller...hahaha...som när man fyllde små block med kärleksdikter som denna!
Hahaha, ja så detta är väl ett tips till alla tonårstjejer (som förmodligen INTE läser denna blogg om en tråkig morsa!) att skriva ner i era rosa, leopardfärgade eller hjärtprydda skrivblock och utöka diktsamlingen med!! ;)
Eller för oss andra att skriva ner på gratulationskortet när en tonåring skall till att firas kanske?? Vet att jag själv fick en söt liten kärleksdikt av en vuxen på ett kort en gång runt fjortistiden och uppskattade det till tusen!! ;)

Nä, dags att mogna till och börja arbeta!

Ha en skön dag och hoppas att du har turen att njuta av det underbara vädret!
Själv ska jag trycka i mig matlådan snabbt, snabbt, snabbt för att sedan slänga ut min bleka kropp här utanför i gräset och schteeeka lite! ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar