onsdag 23 juni 2010

Vill du gifta dig...?? ;)

Undrar om man någonsin kommer att gifta sig??
Just nu känns det som ett alldeles för stort projekt och när det väl är dags vill jag att det skall kännas mer som ett nöje än bara en möda att planera den stora dagen och välja allt därtill (och huuur skall man kunna välja och bestämma sig för allt in perfektum???!)
Och hur skall man klara det hela utan att gråta ihjäl sig av rördhet???

Jag väntar på att alla vänner skall gifta sig nu, eftersom vi var först ut med barn...kan väl något par ta det stora steget att gå till altaret?? Men icke, det verkar vara barn först som gäller för hela bunten och bröllopen lyser med sin frånvaro...medan magarna bara växer...och ett enda myller av små oäktingar till barnaskara! ;)

Ett bröllop blir det dock i sommar, vilket skall bli fantastiskt trevligt! Det är ju alltid trevligt med stora, glädjefyllda och kärleksfulla tillställningar!

Och kolla in klippet nedan, min absoluta favorit vad gäller "bröllopsvals", sååå kaxigt!
Det skööönaste jag sett, förstå vilken galet rolig överaskning till alla gäster!
Me like a lot a lot a lot!! ;)

Tänk om man vågade kopiera detta....?!

Det som lever får se...(eller så dör ni vid själva tillfället, haha...??!);)

2 kommentarer:

  1. FRIA, FRIA, FRIA!!!!!!!!!
    Slå till vettja, så visar ni var skåpet ska stå där med. :))

    Hoppas du får ditt drömbröllop snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är Carina, haha...
    Men NEJ, NEJ, NEJ...jag tror jag förblir ogift ett tag till...

    Men drömma kan man ju alltid! ;)

    Såg några av era bröllopsbilder på din blogg för ett tag sedan, sååå fantastiskt fina! Och vad härligt att det var en sådan lyckad och fin dag! ;)

    Kram på dig frun ;)

    SvaraRadera