söndag 13 juni 2010

Full rulle? Nope, snarare bakfull + rulle! ;)

Riktigt seeegsöndag, med uppvaknande mitt på dagen i en ungkarslya...(ja, sambon var också med!) ;)...och det är ju inte varje dag... ;)
Väl på benen och hemma i underbara huset hos våra underbara barn(mamma saknar er, älskar er och skall aldrig vara ifrån er och festa mer...varför känner man alltid så??!) ;), har det mesta gått i sloooowmotion...minst sagt...och massor onyttigheter såsom pizza, cola (finns det ngt godare när man är bakis? jag dricker aldrig läsk annars, men åååh vad cola och baksmälla gifter sig fint med varandra!)...avslutat med chirre, rulle och jäsning i soffan...
Jätte bra rulle föresten, kan jag varmt rekommendera, väldigt intressant, romantisk, känslomässig, tankeställande och rolig!

Mot en ny vecka...som börjar med 2 planeringsdagar på dagis, vilket innebär att jag och barnen är LEDIGA måndag, tisdag, tjolahoppsan vad schööönt...;)

Ses kanske imorgon?!

Puzz puzzz...

3 kommentarer:

  1. Ja, hur gick det för er. Blev det buss in till stan eller fick ni nån Taxi tillslut? Det var jättemysigt att ses, väldigt länge sen sist. Du får kolla upp det där med stjärntecknen och ge mig en rapport sen ha ha! Ha det toppen vännen. Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Up in the air är en jättebra film tycker jag med. Ja coca cola, chips och annat som är fett och salt brukar sitta fint :) Sushi är en annan favvis faktiskt, även om det är 'nyttigt' :)

    SvaraRadera
  3. Hello chicks!

    Jo, Sandra det blev taxi tillslut! Såå roligt att se Er också och nu e d sååå nära och såå spännande..tjohooo vad jag e nyfiken! ;)
    All Lycka till alla blivande mammor och pappor!
    Och Emilie...ja, sushi får det bli nästa gång det är dags för party-morsan att träda fram, hihi...;) Och tack även för din nedanstående och stöttande kommentar, det värmer...
    *ensam är stark!*

    Kram på Er

    SvaraRadera