fredag 18 juni 2010

Mera bröllopsfeber...

Kolla in dessa glassiga bröllopspar brollan, vi måste göra likadant...
Minns inte vad denne klassiske glassgubbe heter, med numera fru, men låt oss kalla dem för Daniel och Viktoria(därav uppkomsten!)...de till vänster kan vi fortfarande nöja oss med att kalla busungar! ;)
I allafall...
Vilken härlig TV-kväll i kärleken och bröllopets tecken och all glitter och kunglig glamour!
Och visst hade Mette Marit den absolut vackraste klänningen, en bubbelgums-rosa dröm, så vacker att jag var tvungen att hyperventilera där på soffan en stund, wow!
Vad tyckte ni?
Och Viktorias fantastiska håruppsättning med amors pil i strass mitt igenom, som ständigt lyste upp och var pricken över i:et de gånger hon skymtandes bakifrån. Väl genomtänkt.
Och vad vackert hon tog emot alla framträdanden, liksom verkligen levde sig in, berördes och tog emot. Vilken fantastisk och avundsvärd närvaro hon har, vår vackra kronprinsessa Viktoria.
Nä, nu skall jag drömma kärleksdrömmar...för personligen tror jag att jag nöjer mig med att gifta mig i drömmen! ;)
Kärleksfylld Kram

1 kommentar: