tisdag 15 juni 2010

Klippkort på intensitet...

Tisdagen startade med trädgårdsmys, utelek och frukost i morgonsolen...
i de nya trädgårdsmöblerna som jag och lilleman var och inhandlade i stora craftern förra helgen (varför i hela fridens namn tar jag alltid på mig sådana enorma konkar-projekt och med bihåleinflammation till på köpet????)...Vad gör man inte för att få sitta fint och njuuut... Sådärja! Nu börjar jag känna igen mig, smoothie över både bord, stol och trall...bara att lämna kaffet till att svalna och dra fram vattenslangen...
Det är inte alltid så harmoniskt som det ser ut, ska ni veta, haha....! ;)

Nyfrissade busungar, dagen till ära! Hockeyfrilla och prinsess-krusidull...Oväntat! ;)

Och så socker-chocken därefter....;)
Var bara att leverera dessa hårresande energiknippen till närmsta lekpark...
Och både håret och färgen verkade palla trycket i denna lekparks-"fön" ;)
Jag tackar mig själv för att jag aldrig tog steget att gå in i några affärer (ok en blev det! "Råkade" ju bara ligga en barnaffär så lägligt bredvid frissan!)...med mina små änglar! ;)
Jag var vid det här laget rätt slut ändå! ;)

Nu är klockan 22.30 disken är undanplockad, tvätten hängd, matsäcken till dagisutflykt imorgon just gjord och sambon är just hemkommen nykräken och allt! ;) (ja, han tog ut sig lite väl hårt på träningen tydligen...skönt då är vi på samma nivå här hemma, för nu är jag så trött så att jag nästan spyr!) ;)
Kram och god, godare, gooooodast natt!

1 kommentar: