onsdag 2 juni 2010

Juni, juli augusti...

Då har vi (redan!) klivit in i sveriges sommarmånader, juni, juli, augusti...och herregud, stopp och belägg...vad tiden går fort nu! Lova mig att du stannar upp och njuter ibland!

Tiden bara springer ifrån en, åren går, barnen växer så det knakar och en annan åldras ju tydligen därefter, trots att man inte riktigt hänger med.
Det är bäst att ta till vara på allt...här och nu...skynda att älska!

Tusen Tack Kicki för ditt boktips, just Alex Shulmans bok "Skynda att älska", finns garanterat snart i min ägo!

För det är bråttom nu, att älska, njuta, fånga och ta tillvara...allt annat kan du slappa med, eller göra sen...! ;)

Kram med extra tryck

2 kommentarer:

  1. Har läst den boken och det e grymt bra tycker jag!!

    Köp den!

    Du ar du varit inne på blombutiken uppe i Weda? Tror du skulle gilla den, verkar som det finns en hel del som skulle passa in på ditt slott. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är som tänker på mig Carina!
    Klart jag varit där, shoppingmonster som jag e...haha...;)
    Jag gillar den och även butiken ovanpå bredvid leksaksaffärn!

    Kul att du oxå gillar boken, ska bums köpa den!

    Kram på Dig

    SvaraRadera