onsdag 9 juni 2010

Ont, det gör ont, det gör ont...

...det gör så förb...nat ONT med bihåleinflammation skall ni veta, har aldrig riktigt haft det förut, men oj vad jag nu tycker synd om alla drabbade stackare! (Inklusive mig själv!) för det gör så ont, det gör ont, det gör ont...
Och det gör ännu ondare att vara ensam under detta onda och samtidigt försöka vara en bra mamma, hushållerska och arbetstagare, ska ni veta...det gör ont en stund på natten och mycket på dan...;(

Inte vet jag om det är Kärlek Lena Ph sjunger om, men fasiken vad bihåleinflammation gör ONT!

Jag menar när man föder barn så får man ju i allafall något fört...men vad i snorets djupaste dalar får man utav detta?? ;)

Nä, förlåt om jag är gnällig och klagande, men det gör så ont, det gör ont, det gör ont... (se mig i nattlinne dansandes runt...nej, nej, nej glöm det, fort!!) ;)

Kram och God Natt

1 kommentar: