fredag 18 juni 2010

Inget ligg på latsidan... ;)

Var bara tvungen att pula ner nya numret av mama i sambons säng, lagom tills han kom hem efter långjobb förra helgen...och därmed vill jag även utbringa en uppmuntran, puchning och lite inspiration att göra "det där lilla extra" i helgen till alla män där ute, jobba utav bara f...., bygga, städa, rensa avloppet eller whatever...för detta måste väl vara den bästa anledningen och motivationen ever, eller...?!! ;)
Jag snackar om "Arga Snickaren"...jag citerar;
"STÄDA TOAN FUNKAR ALLTID"
"Jag pratade med en reporter och han sa, `Men jag bygger aldrig om hemma' och jag sa, `Men vad synd, då får du väl aldrig sex då'.
Man måste inte bygga ett helt hus där man ska bo, men om jag städar toaletten så får jag ligga. Så är det. Det är ingen kärnfysiker som behöver komma på det."

Se så, alla män, fram med arbetsbrallan, gräsklipparen, skurhandsken eller whatever...och plötsligt, en skänk från ovan till alla kvinnor och kanskle det bästa förspelet i världen??!
Jag gillar "Arga Snickaren" som attan nu... ;)
Klart karlarna måste jobba lite, hugga några träd, sopa vägen, flytta på några stenbumlingar för att komma fram till älskogen! ;)
Trevlig Helg alla kääära!
Puss...

2 kommentarer: