fredag 2 juli 2010

Saknar Ni mig?

Jag saknar Er också... (fast ni inte är så frispråkiga, men jag kan ju gärna inte säga att jag saknar mig själv!) ;)
Och så den där förbannade tiden, som aldrig tycks räcka till...grrr...

Äntligen fredag och en sambo som skall jobba med båten heeela kvällen och natten (och dricka en och annan bira antar jag?) så kanske det ges tillfälle för mamsen (när busungarna är fasttyglade någonstans) att få utlopp för sin blogglusta... ;)
Men först skall jag svänga förbi systemet och fylla kylen med somriga och svalkande drycker, för det är jag sååå värd... ;)

Tänk om du hade bott i närheten, då hade du kunnat kommit över och snackat en stund över ett svalkande glas... ;)

Ok, jag utmanar Er, ge mig 10 kommentarer(vadsomhelst) nedan och jag skall blogga utav bara helsike, haha...;)
Antager Ni utmaningen??

Kanske kanske ses då...??...I´ts up to you now... ;)

Fredags Pussiluss...

10 kommentarer:

  1. Jag börjar..

    Jag är inne varje dag och kollar din blogg och väntar med spänning på vad du hittar på.

    Men sitt nu inte inne och solen strålar och blogga.

    Kram

    SvaraRadera
  2. HEJ!jag kom in på din sida av en slump och brukar nu kika in här,titt som tätt..tycker du skriver ärligt och inspirerande!ni verkar ha ett underbart hus,kul att få lite tips om inredning och smarriga maträtter!

    SvaraRadera
  3. Ja Mattis vad skall vi säga som triggar dig ?
    Här i Sandviken håller vi på att rigga inför kusinträffen i morgon. Hjärtligt välkomna då !!
    Kram Momo

    SvaraRadera
  4. Bjud mig på en drink så kommer vi !!!

    SvaraRadera
  5. Jag sörjer varje gång jag går in och det inte är ett nytt inlägg !! Systra di for ever

    SvaraRadera
  6. Fortsätt skriva fina du, när man är hemma så här hela dagarna suktar jag efter nya inspirerande inlägg att läsa varje dag! Hoppas att allt är bra med dig och resten av familjen!? Nedräkningen har börjat för oss, 7 dagar kvar nu...Kram Kram

    SvaraRadera
  7. Jag saknar mina bonus-kusiner. Puss från Casper

    SvaraRadera
  8. Jag blir glad varje gång jag ser att du varit inne och skrivit lite, fortsätt!!:))

    SvaraRadera
  9. In och skriv nu...

    SvaraRadera
  10. Sover barnen?? För jag är nummer 10... hihihi

    SvaraRadera