torsdag 1 april 2010

Mot Blåkulla...

Jag tycker allt att ni är lite chicken som inte lägger en liten kommentar här eller där och gör mig lite extra påskglad...era små äggökar...tro inte att ni bara kan titta in här i mitt "påskägg" och snaska åt er, utan att klämma fingrarna på vägen ut...snart spöar jag er med kvasten...eller slänger kaffepannan i pallet på er...eller släpper ut min svarta katt i vägen för er...arrg...
...Oj, oj, blev påskkärringen lite aggresiv så här på självaste skärtorsdagen...??!....nä, dags att tigga lite godis och få upp blodsockerhalten (och humöret!) lite...

Watch out.... ;)


Och, se inte bara upp för fula häxor och söta små påskkärringar, utan även för alla dumma sillar idag hörrni...så ses vi snart igen! ;)

Kram påsk-häxan

6 kommentarer:

  1. Ses på blåkulla ikväll då!?
    För du ska väl ditt?

    Och glöm då inte allt ovannämda, katten, kvasten och kaffepannan.


    Så så piffa till vårtan på näsan nu så ses vi ikväll!!! Mohahaha

    SvaraRadera
  2. Anonym Påskkärring1 april 2010 kl. 10:25

    Jag är redan klar , det börjar pysa därbak.....
    tjohooooooo...........

    SvaraRadera
  3. Det hadde varit jätte kul att få se några påskkärringar..spec Du o barnen..I Norge kommer det inga Påskkärringar!!!Sannt
    Får passa sig i dag...

    SvaraRadera
  4. Vi vill också se påskkärringar....!!

    SvaraRadera
  5. GLAD PÅSK!
    Din blogg är superbra!

    SvaraRadera
  6. GLAD PÅSK!!!!
    Kramar vi i Norrviken

    SvaraRadera