måndag 26 april 2010

Tack för all uppvaktning!

Tusen Tack för alla tankar, gratulationer, sms, telefonsamtal(blev lite sent att ringa upp vissa av er, hörs imorrn, kram!)...blommor post i lådan och presenter...fast allt man önskar är trevligt sällskap, glada & friska medmänniskor!
Och Tack mamma, pappa och Mia för en mysig lunch på en solig golfklubb, med mycket givande och framför allt roande "kris"-snack... ;)

Vita lite *blingiga* skidor och pjäxor av sambon, heeelt i min smak såklart! ;) Puss darling!
Tusen Tack allihopa...nu flyttar jag till Österike och lever lite singelliv...(som jag i princip aldrig har gjort!) ;) Någon som skall med...haha... ;)
Nä, skämt åsido...krisen är stabil för tillfället...haha...och jag är såå tacksam för allt jag har här och nu och förhoppningsvis även i framtiden!
Älskar Er allihopa!
Carpe Diem!

3 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott :-)
    Såg ut som ni haft en kanon härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart blingiga skidor! Va avis jag blir! Men inte missunnsam :) Passar dig perfa. Kraaam och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Tack söta ni!...Vad kul när drar vi?? ;)

    SvaraRadera