måndag 5 april 2010

Tulpan-Tips!

ett riktigt budget-tips och kanske det vackraste av allt, är att bege sig ut i naturen och plocka gratis kvistar, att addera till det vanliga 10-packet tulpaner och vips så har du en jättevacker blomsterbukett!
Slå in i lite färgglatt silkespapper och ta med som gå-bort-present!!

För min del blev det tvärnit i skogen på vägen hem från jobbet i torsdags, då jag plockade lite vackert vårgrönt blåbärsris...och så här blev resultatet!

Krispiga underbara vårblomster!

Blev även en mini-bukett på soffbordet!
Nä, nu är jag mest spänd på att tulpanerna skall komma upp från jorden i trädgården, från lökarna jag satte i höstas! Jag väntar med spänning...

Kram på Er!

1 kommentar:

  1. Fint! Hade ni det kul igår? Vi gick hem innan stängning men hade det lungt och trevligt ändå!

    SvaraRadera