tisdag 13 april 2010

Fyndade Ni något på bokrean?

Jag fyndade några böcker till barnen (tyckte förövrigt att rean var extra dålig i år, eller??) och dessa fantastiska kokböcker till mig själv...

Så vackra att ställa fram en och en och få inspiration efter årstid...


För är det inte en av de största tjusningarna med just vårat land; de fyra olika och återkommande årstiderna, som tillsammans gör att var för sig blir såå fantastiska, för vad vore våren utan en lång vinter bakom sig...och den fantastiska efterlängtade och ljusa sommaren utan dess mörka, kalla och burriga motsats vintern? Och vad vore en yllekofta utan den färgsprakande blåsiga och prassliga hösten?! ;)

Alla böcker innehåller förutom massor inspirerande recept, även lite annat kul, såsom detta uppslag med dessa söta JA- och NEJ-känslor!


Hoppas du också fyndade några fina böcker att förgylla bokhyllan, tavellisten eller ditt inre sinne med!
Bokad Kram för Dig!

2 kommentarer:

  1. Å vilka härliga JA och NEJ-budskap :) Dom skulle jag till och med kunna ha inramade på väggen. Du är så duktig på att hitta inspiration och fina grejer överallt tycker jag. Jag som inte ens vart på bokrea alls i år! Jo jag köpte ju en pocket här om veckan...:) Kram på dig du sprudlande mamma & söta tjej!

    SvaraRadera