onsdag 21 april 2010

Semesterminnen...

...e på G...tar så lång tid att välja ut och ladda ner alla bilder bara...men håll ut...(man har ju förövrigt ett ganska hektiskt liv utöver denna blogg-hobby!!) ;)
Så här glad blev iaf långstrumpan när vi anlände till fjällstugan och jämnåriga kompisen Hugo, tjohooo! ;)

Mycket killar nu känner jag, som när dottern utbrister vid middagsbordet idag;
"-Mamma jag ska ha 3 killar när jag blir stor!...Först skall jag ha Calle...och sen Ville...och sen Lucas!" (precis som grannpojkarna heter!)
Hjäääälp, jag höll både på att sätta både maten i halsen och trilla av stolen innan jag förstod att det var söner hon pratade om, jaha..men åååh....tack gode guuud...vad roligt...vilken tuuur...puuuh....sötstrumpa...skratt!! ;)

Nu har jag tränat för första gången på omkring en månad, lilla svackan...och det kändes kan jag lova, fyyy fläbban, som rena rama stelnade seeega råttan i kroppen, som resterna från ett påskägg, flåååsandes, stååånkandes och svettandes!! ;)
Volleyboll-stjärten har minst sagt trillat ner igen och spagaten har fått stelkramp!
Men snart så e vi nog där igen...I hope...(Ja, ja, vi får väl se??) ;)

Mot våren! Snart snart dags för bara ben ju....

Kram

2 kommentarer:

  1. Hur stark är hon mitt lilla barnbarn, skall hon
    gå i mormors fotspår. Jag bär förvisso inte runt på min man, men känner mig fysiskt stark !! Kram till er alla Mormor

    SvaraRadera
  2. Hahaha...
    Ja visst brås hon på sin mormor, hon är både stark fysiskt och psykiskt och har en vilja starkare än stål den lilla donnan!
    Världen får se upp när hon blir stor!!...Och jag oxå om jag säger ngt dumt, för snart så tar hon väl bara tag i en och bär iväg med en...haha...;)

    SvaraRadera