lördag 10 april 2010

Jag draaar... ;)

Hello-kitt(y)ad från topp till tå, en dag som denna med fullt pådraaag...
Tokladda för fjällen månne??
-Jaaaaaaaaaaaa! ;)

Draaaghjälp av lillebror inför sista skrubbningen och badningen...(tänk vad bra vissa har det!)

Och så den sista rätten som icke är att förglömma (guuud, ett år glömde jag faktiskt all den lagade maten hemma i frysen, buäää!) fläskfilégryta med paprika, rödök, vitlök och massor annat mums blev det, medan sambon packade bilen, vilket han är heelt makalöst fantastiskt på måste jag ju säga, då han riktigt kan "trolla" in omkring 5 gånger mer grejer än jag någonsin ens kan tänka in i bilen! ;)
Herregud hur lyckas han?
Dubbelvagn, snowracer,pulkor, skidor, enormt mycket kläder, lakan, handdukar, skor, mat, ja ni vet...rubbet i en bil utan takbox! (En annan får ju nätt och jämt in vagnen liksom!) ;) Puss på dig min lilla Joe Labero! ;)
Så, köttgryta med mycket draaag i, blir finfina grejer efter en dag i fjällen med detssamma; mycket draaag, serverat med klibbigt vitt ris!

Så vad säger ni, nu draaar vi! ;)
Ha det så gött allihopa! (kommer självklart att sakna er!)
Pussar å Kramar

1 kommentar:

  1. Ha det så skönt nu och glöm inte att fånga dagen!! Kramar till hela familjen från mamma,
    mormor och svärmor!!

    SvaraRadera