onsdag 7 april 2010

Egen tillfredsställelse...

...alá Hollywoodfruar! ;)
Tur att min kära mor är i fjällen och inte ser det här...
För hon lämnade kvar denna korg fylld av "sugproppar" som hon använder i sin massage och just använde på min sambo i påskhelgen som hade "ryggskott"!
Men nu när jag sitter alldeles ensammen här och har sådan värk i mina axlar, och ingen som kan massera dem, blir jag såå sugen på att testa dessa på mig själv...
Jag vet inte om man kan eller bör, men nu är det just det jag tror jag går och gör...

Kram och God Natt "Ensam fast tillfredsställd"! ;)

(Imorgon kommer det se ut som att jag har lekt med dammsugaren!) ;)

5 kommentarer:

  1. Det är ingen fara att använda dem ! De ökar
    blodcirkulationen ! Hoppas att värken släppte !
    Kram moran

    SvaraRadera
  2. Funkar dom även på celluliter?? ;)

    SvaraRadera
  3. Ja faktiskt, prova att dra dem över celluliterna !!

    SvaraRadera
  4. Du mammi...appropå ingenting...är det OK om jag behåller de ett tag till??! ;)

    SvaraRadera