lördag 24 april 2010

Lektyr i vårsolen...

Kyligt i luften, men varmt i solen...grenplockning efter trädgårdsmästaren som beskurit alla fruktträden, fix & trix, barnsligt såpbubblebus och premiärgungning när gungan åkte upp i trädet på tomten, fika och intressant lektyr i solen...
Nu studeras människans 7-årsperioder för fullt, vilket jag köper helt och finner mkt intressant just nu...

**smile**

...eftersom jag nu är på väg in i min femte livsfas och 7-årsperiod! ;)
Då 28-årskris är väldigt vanligt, kanske även prinsessan Madeleine är drabbad, som ju är lika gammal som mig, där bakom otrohets-ryktena... ?! ;)
Hmmm, läbbig skugga av såbubbleflaskan, ser ut som resterna från gårdagens tjejparty (med viss försäljning!) hos grannfrun... ;)
Tack för en galet kul kväll förresten, var länge sedan jag skrattade sååå mycket!
Och en och annan kändis... ;)
Lördags Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar