torsdag 8 april 2010

SSK e dom bästa!!

Eller vad säger du Lilleman?
Trots alla försök till "omformning" (se under kategorin Barn) så är det ju förståss bara HOCKEY HOCKEY HOCKEY som gäller rakt igenom, ALLA kategorier för mammas lille HOCKEY-TOK!
ALLT är HOCKEY, jag får ideligen ljuga och säga att varenda märke, bokstav eller applikation på varenda klädesplagg är ett hockeymärke, "det står SSK" osv...puh! ;)

Han är rolig den lille mannen, för häromdagen fick han syn på en Willys-påse här hemma, varpå han pekar mot den och skriker "-HOCKEY-PUCK!"
"-Nej, lilla gubben, det ligger ingen puck däri!" försöker den förvirrade mamman förklara, innan "pucken glider in", när han pekar på den svarta PRICKEN över i:et..i WiLLYS!!
"-Dääär PUCK!"...Men såååh-klart! ;)
Hahaha...på den nivån e det!

Och nu är det klart, spännande så in i avsittarbänken såklart, men de grejade det, underbara modersklubben SSK! (Både jag och sambon är mer eller mindre uppvuxna i Scaniarinken!)
Och nu har vi tydligen smittat vår älskade lilla son med samma sjukdomsförlopp!! (om än mkt värre!)
Ja, ja, gener som gener, bra eller dåligt...SSK:are är vi i allafall ALLIHOPA, heja heja heja HOCKEY!

Och psst. Glöm nu inte att rösta de sista timmarna på Byx-undersökningen till höger, innan det avgörs!
Fasiken, jag glömde skriva Hockeybrallor, för det är ganska sexigt på ett par muskulösa karlsben trots allt! (Sportkillar är ju alltid trevligt! ) ;)

Kram och God Natt - Jag tror jag fått Hockey-fnatt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar