torsdag 12 november 2009

Tips till alla småbarnsföräldrar...

Måste bara tipsa om dom absolut bästa och billigaste VÅTSERVETTERNA !!! Dom kommer från Lidl (vilket är i princip det enda jag handlar där...) och jag har använt dem till båda mina barn...(Ja, även mitt tredje barn (29-åringen) tycker att dom funkar bättre än den vanliga vita, torra rullen!! hm...;) ) och jag tror redan att jag tipsat alla småbarnsföräldrar jag känner om dessa fantastiska VÅTISAR!
Denna vecka till extrapris, så skynda fynda!!
Dessa har oxå lite "Maria Montazamis-läppstift"-varning över sig, då man skulle behöva ha en förpackning lite varstans; i bilen, i handväskan, i vagnen...ja, överalt och jämt!
Det absolut bästa att torka kletiga barnmunnar, snoriga näsor, kladdiga små fingrar och allt som kommer dem ivägen med!

Torka, torka TORKA! ;)

Imorgon ska jag nog slänga förbi en förpackning till den absolut minsta stjärten i min umgängeskrets - nämligen miraklet Vendelas!! ;) (Mosters barn måste ha det bästa!) ;)

1 kommentar:

  1. Hej Matilda,
    tack för tipset. Ska snart till Lidl och köpa de. :)
    Vilken fin blogg du har.

    Kram kram

    Katia o Cecilia

    SvaraRadera