torsdag 26 november 2009

Mammas 2-åring...


Mammas älskade, fantastiska lilla charmtroll till Prins, jag kan inte förstå att det var två hela år sedan, du kom så efterlängtad till världen...efter en evig väntan... Nästan 5 kg till guldklimp fick mamma kämpa fram Dig och det var värt Allt i världen kan jag lova, för vi fick något så Fantastiskt därefter! Du har för alltid en dunderklumps-stor plats i mitt hjärta, min fantastiske lille prins! Jag Älskar Dig av hela mitt hjärta, mer än orden räcker till! 
Du, liksom din fina syster, får mig att känna den starkaste av Kärlek, det ärigaste och härligaste av Skratt och den genuinaste av Lycka! 
Grattis min Prins på 2-årsdagen!
 Morgondagen är Din!

Nu väntar paketinslagning av favoriterna "hock" och "brum-brum"! ;)

Puss å Kram Världens Stoltaste, Lyckligaste och mest Tacksamma Mamma

2 kommentarer:

  1. Ja han är verkligen underbar er lilla son, mjuk och kärleksfull,en produkt av sin kära far
    och mor. Apropå kärlek och förälskelse så är detinte länge sedan vi såg er föräldrar som tokförälskade ! Det kändes i rummet vill jag lova, under småbarnsåren är det tufft att vara
    man och kvinna för varandra för de där söta kottarna finns ju alltid där och behöver upp-
    märksamhet. Ett tips från mormor är att boka
    en kärleksweekend till någon närliggande stad
    bara ni två vuxna, kärleken måste vårdas lika
    mycket som jorden omkring oss. Mycket kärlek till hela familjen i white little castle !

    SvaraRadera
  2. Mosters favoriter, dom får inte bli större nu... =) Bäst på 2-års kalaset idag var Thelans kommentar till mormor... hihi... Lycka till inatt med äggmackor och allt! Puss/Moster

    SvaraRadera