fredag 6 november 2009

Miraklet...



Jag fick en insikt i bebis-bubblan idag. Jag struntade i fredagshandlingen och åkte till BB istället, så ikväll får det bli hämtmat, vilket det kan vara värt, eftersom man fick beskåda denna bedårande lilla sötsak till Mirakel, som kommer att bli den bästa efterrätten i resten av mitt liv!
Jag är alldeles förälskad! Det är ju något magiskt med dessa små nyfödda...Jag var nära att springa in till höger (ser ni pilen Förlossning) och föda ut mig en egen liten nykomling drekt, kan jag lova! ;) Vilket inte hade blivit så populärt där hemma, där det promt inte blir några fler barn!
Så jag får väl skaffa barn med någon annan karl då, har försökt med brevbäraren, men han viiiner galet snabbt förbi! ;)
Skämt åsido, så känner jag mig just nu väldigt nöjd och lycklig över mina två underverk till barn!

Men man vet aldrig, stannar brevbäraren väl till någon dag, så kanske jag trillar dit... ;)

Tills dess ska jag passa på att njuuuta av mitt underbara, vackra, söta, systerbarn, Miraklet Vendela!

Puss från Moster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar