torsdag 5 november 2009

Idag har det skett Mirakel...

Min älskade, kära, underbara lillasyster har äntligen fött sin lilla dotter till världen idag! Efter att ha gått över tiden drygt en vecka, har vi väntat och väääntat, längtat och lääängtat...(nästan försökt tryyycka ut bebisen åt henne!) ;)

Jag är så stolt och lycklig för din skull, bra jobbat kära syster! (Pappa Björn är självklart oxå värd en eloge!)  Tänk att du har blivit Mamma! Jag minns det själv som om det vore igår, det är helt klart det absolut häftigaste man kan vara med om; att föda barn! (även om det gör förb....at ont!!) ;) Så är det värt Allt Allt Allt i Världen! 
Så ta tillvara på den alldeles magiska tiden på BB och njut, dofta och beskåda i det oändliga!

Idag har jag gråtit floder av glädjetårar, haft lyckovirvlar i magen och stirrat mig totalt blind på mms:et på det lilla Miraklet, världens sötaste och vackraste lilla tjej!

Välkommen till Världen VENDELA!

Och Grattis till hela den nya lilla Familjen!

Kramar från  Världens stoltaste Moster

1 kommentar: