fredag 20 november 2009

Redan Helg??

Wha-wha-what did you say?? Är det redan Helg??
Mmmm...Så skönt! Veckorna går sååå fort nu, trots att dem är mörka!
Nu har jag klättrat över stängslet, hormonerna har landat efter en vidunderlig berg-och-dalbane-tur och jag känner mig glad och i mig själv igen...(och i efterhand lika patetisk som varje månad! ;) )
Det råder KAOS där hemma, veckans kvällar har gått åt till att röja undan och vända upp och ner på hela huset, för i helgen har jag och barnen blivit utslängda inför helgens alla projekt...återkommer förhoppningsvis lite senare så får ni veta mer....puh...nu väntar IKEA, mathandling, byggvaruhus, kånka, släpa, handla...etc.etc. innan barnen skall hämtas och....pust...ja...

Hinner inte kramas nu....

2 kommentarer:

  1. Vännen, du måste nog ta en välbehövd paus. Vi måste boka in en tjejmiddag och träffas och bara snacka skit å ha det mysigt! Tiden går ju så fort nu, vi åker den 4:e dec så det kanske får bli efter JUL. Puss på dig och din familj

    SvaraRadera
  2. Hej söta Sandra!
    Ja vet, åååh, ja snart slänger jag ut barnen och sambon, inte för att vara hemma och jobba utan för en välbehövlig, supermysig och galen tjejmiddag! ;)
    Tack för senast i världens finaste lägenhet, godaste tilltugget, trevligaste sällskapet, härligtaste drinkarna, bästa tjejsnacket och inte minst firandet av din ståtlige 30-åring! ;)
    Ha en underbart 3-vlig resa och passa på att njuuut och bara vaaara, ni som kan! ;)
    Ses på Nyår...?!
    Kram

    SvaraRadera