fredag 13 november 2009

Fråga chans...

Åååh, äntligen fredag! Gud så skönt! Veckan som passerat har varit en riktig mördarvecka, två försovningar, tre nätter i barnens sängar, fyra nattnings-insomningar och detta skall avslutas, som om det inte vore nog, med dag nr fem som fredagen den 13:e...
Än så länge har inga större skandaler skett, har fredagshandlat, jobbat på sambons firma (som jag alltid gör på fredagar!) jagat en tapet som jag fullkomligt blivit förälskad i och varit förbi bilverkstan med bilen och bytt båda framlysena (då jag kört på dimljus alltför länge nu...ajabaja!), precis ätit lunch och nu sitter jag här och lyssnar på grabbarna som lunch-rast-snackar...samtalsämnet just nu är fråga chans, och dom är helt enade om att det borde införas igen, för tänk vad trevligt med en liten viskning i örat;

-Får jag chans på Dig?

Ellerhur...?! ;) (Lite gulligt av dem, fast samtidigt förmodligen inte så seriöst! ;) Män, men, men...)

Kära Helg - Får jag chans på Dig?
-JAAAAAAAAAAAAAAA! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar